Często zadawane pytania
Nagła zmiana planów? A może wypadło Ci coś pilnego i nie zdążysz odebrać swojej paczki? Nic straconego! Możesz wygodnie i szybko przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie i zyskać dodatkowe 24 h na jej odbiór. Zrobisz to teraz w aplikacji InPost Mobile – nowa usługa kosztuje 7,99 zł i można z niej korzystać wielokrotnie.
Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do Paczkomatu. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.
Listę maszyn znajdziesz na stronie Znajdź Paczkomat.
Sposób 1: Odbierz z aplikacją InPost Mobile
- Odbierz powiadomienie w aplikacji. W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie w aplikacji.
- Otwórz skrytkę zdalnie. Podejdź do Paczkomatu, a w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!
- Wyjmij paczkę. Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.
Sposób 2: Odbiór paczki przy użyciu kodu QR
Paczkę możesz odebrać szybciej przy pomocy kodu QR, przesłanego w wiadomości e-mail lub w aplikacji InPost Mobile. Wystarczy, że na ekranie maszyny wybierzesz opcję odbioru paczki, a następnie zbliżysz ekran telefonu z otrzymanym kodem QR do czytnika. Skrytka otworzy się, a Ty odbierzesz paczkę!
Paczkomat lub PaczkoPunkt można modnaleźć na stronie internetowej firmy InPost.
Śledzenie paczki możliwe jest w aplikacji mobilnej firmy InPost lub na ich stronie internetowej.
Tak zakupy w naszym sklepie internetowym wymagają rejestracji.
Oczywiście wycofanie wcześniej udzielonych zgód jest możliwe. Aby wycofać zgody należy skontaktować się z nami najlepiej wysyłając e-mail. W treści prosimy wpisać którą z wcześniej udzielonych zgód chcą Państwo cofnąć.