Ułatwienia dostępu

Często zadawane pytania


Jak przedłużyć czas odbioru paczki z Paczkomatu?

Nagła zmiana planów? A może wypadło Ci coś pilnego i nie zdążysz odebrać swojej paczki? Nic straconego! Możesz wygodnie i szybko przedłużyć czas pobytu paczki w Paczkomacie i zyskać dodatkowe 24 h na jej odbiór. Zrobisz to teraz w aplikacji InPost Mobile – nowa usługa kosztuje 7,99 zł i można z niej korzystać wielokrotnie.

Jak odebrać paczkę w paczkomacie?

Przy zakupach w sklepie internetowym wybierz opcję dostawy do Paczkomatu. Podaj swój numer telefonu i adres e-mail oraz wybierz Paczkomat, który znajduje się w najbardziej dogodnej dla Ciebie lokalizacji.

Listę maszyn znajdziesz na stronie Znajdź Paczkomat.

Sposób 1: Odbierz z aplikacją InPost Mobile

  1. Odbierz powiadomienie w aplikacji. W chwili dostarczenia przesyłki do Twojego Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie w aplikacji.
  2. Otwórz skrytkę zdalnie. Podejdź do Paczkomatu, a w aplikacji wybierz opcję „Otwórz skrytkę”. Nie musisz niczego potwierdzać na ekranie maszyny!
  3. Wyjmij paczkę. Skrytka otworzy się, uwalniając Twoją paczkę. Gotowe! Nie zapomnij zamknąć drzwiczek.

Sposób 2: Odbiór paczki przy użyciu kodu QR

Paczkę możesz odebrać szybciej przy pomocy kodu QR, przesłanego w wiadomości e-mail lub w aplikacji InPost Mobile. Wystarczy, że na ekranie maszyny wybierzesz opcję odbioru paczki, a następnie zbliżysz ekran telefonu z otrzymanym kodem QR do czytnika. Skrytka otworzy się, a Ty odbierzesz paczkę!

Jak odnaleźć Paczkomat lub PaczkoPunkt?

Paczkomat lub PaczkoPunkt można modnaleźć na stronie internetowej firmy InPost.

Odszukaj Paczkomat lub PaczkoPunkt

Gdzie mogę śledzić moją paczkę?

Śledzenie paczki możliwe jest w aplikacji mobilnej firmy InPost lub na ich stronie internetowej.

Śledź paczkę

Czy zakupy w sklepie internetowym wymagają rejestracji?

Tak zakupy w naszym sklepie internetowym wymagają rejestracji.

Rejestracja

Czy mogę wycować zgody na przetwarzanie danych lub udział w newsletterze?

Oczywiście wycofanie wcześniej udzielonych zgód jest możliwe. Aby wycofać zgody należy skontaktować się z nami najlepiej wysyłając e-mail. W treści prosimy wpisać którą z wcześniej udzielonych zgód chcą Państwo cofnąć.

Argo Horse

ul. Łąkowa 23,
64-820 Szamocin,
woj. wielkopolskie, Polska

+48 503 555 336
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

NIP: 7661002867
REGON: 570222992

Pozostańmy w kontakcie

Obsługa klienta


InPost_PeyU

Copyright © 2022 by argohorse.pl | Wszelkie prawa zastrzeżone.